Min viktresa

Jag är en tjej på 19 år som har gett mig fan på att det här är min sista viktresa. Häng med! Mål 1: -10 kg (3 april 2014) Mål 2: -15 kg Mål 3: - 20 kg

Frukost och träning

Publicerad 2014-02-10 13:20:09 i Mat, Träning,

Idag har jag en 5:2 dag, vilket inte passar till 100% då jag har planerat in en fika med vänner i eftermiddag. Jag som inte gillar svart kaffe har en tendens att trycka i mig kalorier ofrivilligt under en sån fika. Har ni några tips på hur ni brukar göra under en fika så dela gärna med er! 

Vaknade riktigt hungrig så till frukost åt jag 75 gram kvarg med fun light. Sen efter det kom en vän och hämtade mig så åkte vi till gymmet tillsammans. Vi körde ett helkroppspass under ungefär en timme. Mage, armar och ben! Blev infen kondition då jag är lite försiktig med att ta i allt för mycket under mina fastedagar. 

Till lunch blir det paprika och riskakor. Ska bli gott, men det får bli senare. Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-02-10 13:42:16

Mina vänner brukar dricka svart kaffe med mig eller så brukar jag säga innan: jag ska bara dricka kaffe och ska inte äta onyttigt.

Då brukar dom tänka till också.. ( om inte så brukar dom pusha mig till att vara nyttig även om dom inte kan )

Du kan ju själv be dom att pusha dig!:)

Svar: Ja, det är ett bra tips! Hade verkligen önskat att jag gillade kaffe! Men har ännu inte lärt mig tycka om det. Inga bakelser är tillåtna, men en latte och sånt är ju också ganska onyttigt. Speciellt på en 5:2 dag! :(
Martina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela