Min viktresa

Jag är en tjej på 19 år som har gett mig fan på att det här är min sista viktresa. Häng med! Mål 1: -10 kg (3 april 2014) Mål 2: -15 kg Mål 3: - 20 kg

Lunch

Publicerad 2014-02-06 19:56:26 i Mat,

Till lunch idag gjorde jag en äggröra med två ägg, kalkon skivor, tomat och keso. Jag tycker inte så mycket om keso egentligen, men när man värmer det ihop med det andra i stekpannan så blir det som en smält ost. Supersmarrigt! Jag skar några bitar gurka och la till småtomater som tillbehör. 


Till middag blir det ett nytt laxrecept. Någon dill- och citron sås så nu står laxen i ugnen och potatisen kokar. Det ska bli gott. Tyvärr föll jag för frestelsen och köpte en semla att äta ikväll. Men ibland är man värd det! Har varit sugen på det hur länge som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela