Min viktresa

Jag är en tjej på 19 år som har gett mig fan på att det här är min sista viktresa. Häng med! Mål 1: -10 kg (3 april 2014) Mål 2: -15 kg Mål 3: - 20 kg

Onsdag

Publicerad 2014-02-12 18:50:42 i Mat, Träning,

Hej! 
Var och tränade idag med min pojkvän och då blir det oftast styrka, så vi körde rygg. Gick helt okej, men fick världens spaghettiarmar efter ett par övningar, så i slutet var jag rätt så ineffektiv. Kan nog bero på att jag har en 5:2 dag idag och äter väldigt lite. Till lunch blev det en paprika, ett par små tomater och en riskaka. 

Nu till middag testade jag ett nytt recept från min 5:2 receptbok. Blev riktigt gott och faktiskt mättande också! Kul att testa lite nytt ibland när man har orken. 

In the making



Kyckling fylld med tomater, basilika och parmesan! Till det blev det lite gurka, tomater och morötter i ugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela