Min viktresa

Jag är en tjej på 19 år som har gett mig fan på att det här är min sista viktresa. Häng med! Mål 1: -10 kg (3 april 2014) Mål 2: -15 kg Mål 3: - 20 kg

Träning

Publicerad 2014-02-06 13:05:40 i Mat, Träning,

Drog mig till gymmet imorse och var helt inställd på att följa schemat. Men efter 10 minuter på crossen fick jag håll som gjorde sjukt ont. Brukar inte äta frukost innan morgonpass, men jag gjorde det idag då jag åt så lite igår och ville ha lite energi inför passet. Kanske låter lite klagigt, men det kändes som att någon tryckte in en kniv i bröstkorgen vid varje steg. Men hann bränna 107 kalorier på crossen. Sen bestämde jag mig för att fortsätta på bandet då det inte känns riktigt lika jobbigt. Körde tillslut en halvtimme på bandet och brände 220 kalorier. Sedan blev det även 20 minuter intensiv cykel där jag brände 113 kalorier! Det blev sammanlagt 440 kalorier, vilket känns sådär. Brukar bränna cirka 700 på ett intensivt konditionspass, men skyller på håll och dålig energi idag. 

Imorse åt jag två mackor och ost med låg fetthalt. Kalorierna blev 255! Bloggar igen efter lunch med en update om den. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela